|
|
|
Dit collegejaar is Rebecca Drok de student-accessor voor de faculteit Diergeneeskunde. Zij neemt namens de studenten plaats in het faculteitsbestuur. Daarnaast werkt ze ook bij OSZ. Wat ze hier gaat doen en wat haar focus als student-accessor is, legt ze graag uit op de studentensite.
|
|
|
|
|
|
|
|
Vanaf nu is de tentamentijd die je in MyTimetable ziet inclusief de extra tijd voor studenten die hier gebruik van mogen maken. Als je op de activiteit klikt, zie je ook de reguliere tentamentijd.
|
|
|
|
|
|
|
Wil je ontdekken welk masterprogramma bij jou past?
Bezoek dan de Master's Open Day op woensdag 12 oktober waar meer dan 150 programma's een online voorlichtingspresentatie geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Op 30 en 31 augustus vond de succesvolle eerste editie van het pre-introductie programma K.I.C.K Start plaats. Twee dagen lang werden de 20 eerstejaarsstudenten die zich hiervoor aanmeldden, rondgeleid om zo alvast een kijkje op de faculteit te nemen.
Ook stonden er lezingen op het programma, waarvan de lezing 'Leren studeren' nu ook voor jou online terug te kijken is!
|
|
|
|
Via EduXchange.nl kun je zonder heel eenvoudig vakken volgen bij Eindhoven University of Technology (TU/e) en Wageningen University & Research (WUR). Je resultaat wordt vervolgens automatisch doorgegeven aan de UU.
Let op: je hebt wel goedkeuring nodig van de examencommissie van de opleiding.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oktober is een diversiteitsmaand aan de Universiteit Utrecht! In oktober kun je symposiums bezoeken, een spel spelen met je team, een activiteit doen op Coming Out Day of kijken naar een documentaire.
|
|
|
|
|
|
|
|
Daarnaast zijn er drie weken lang kleinschalige leesgroepen (meet&reads) op 5 locaties in de UU en is Bernardine Evristo (schrijfster van het boek 'Meisje, vrouw, anders) te gast in de Openbare bibliotheek (Neude) op 31 oktober.
Bestel het boek in de UU-webshop (in het Engels of Nederlands) voor €6 en lees mee!
|
|
|
|
|
|
|
| Heb je feedback en/of suggesties voor de studentennieuwsbrief? Mail ons.
|
|
|
|
|